miercuri, 29 aprilie 2009

Din jurnalul Alexandrei, o fetita de 6 ani :

“ Astazi Marius mi-a cerut sa fiu prietena lui . Nestiind prea bine ce inseamna asta, si fiindu-mi rusine sa-i intreb pe altii, am hotarat sa descopar singura . Am spionat-o pe sora mea in timp ce era cu prietenul ei . El a intrat in camera ei , s-au asezat amandoi pe divan, au discutat putin si apoi el a stins lumina si a inceput s-o sarute si s-o imbratiseze. Sora mea a inceput sa se imbolnaveasca, deoarece fata ei a devenit foarte ciudata, ea privind in gol. Prietenul ei si-a dat seama ca ea se simte rau , asa ca i-a bagat mana stanga sub bluza sa-i simta bataile inimii. Cred ca nici el nu se simtea bine, deoarece la un moment dat au ramas amandoi cu respiratia taiata . In plus, pe el l-a apucat o senzatie de frig, asa ca si-a bagat mana dreapta sub fusta surorii mele pentru a se incalzi putin. Starea ei s-a inrautatit de tot in acel moment, asa ca s-a intins de tot pe divan si a inceput sa geama . Eu cred ca avea febra, deoarece ii spunea lui ca ii este foarte cald si ca nu mai rezista. In acea clipa am descoperit cauza bolii ei : era un vierme enorm pe care el il avea in pantaloni. El l-a prins imediat cu o mana ca sa nu scape, iar sora mea s-a speriat foarte tare deoarece avea ochii mari si mirati si a spus ca e cel mai mare pe care l-a vazut vreodata ! Ca sa-si ajute prietenul, care tinea viermele intr-o mana ea s-a aplecat incercand sa-i rupa capul prin muscaturi . Cred ca a reusit, deoarece din vierme a iesit un lichid transparent. Ea s-a ridicat si a scuipat capul viermelui, insa acesta continua sa se ridice. Atunci ea l-a apucat rapid cu ambele maini, in timp ce prietenul ei a scos un fel de tub de cauciuc din buzunar si pe care l-a pus rapid pe vierme, ca sa n-o muste si el pe sora-mea. In timp ce el tinea viermele captiv in acea specie de balon, ea s-a intins rapid pe spate si si-a desfacut picioarele, pentru a-i aplica o figura de wrestling viermelui. Prietenul ei a ajutat-o sa striveasca viermele si astfel a inceput o lupta apriga , in care el sarea pe vierme si ea urla ca sa-l sperie, aproape distrugand divanul. Dupa cateva minute de lupta s-au oprit, amandoi transpirati si gafaind . Cred ca l-au ucis , deoarece atunci cand prietenul ei s-a ridicat, viermele atarna imobil. Sora mea si cu prietenul ei s-au imbratisat si s-au sarutat, fericiti ca au ucis bestia. Dar nu era adevarat, deoarece viermele s-a ridicat din nou ! Atunci , sora mea, cu o miscare rapida si-a intins prietenul pe spate si a sarit pe vierme inca vreo 10 minute. De data asta l-a terminat ! Era mort de-a binelea, stiu asta pentru ca prietenul ei s-a ridicat si i-a aruncat pielea in WC.


Cred ca o sa-i spun lui Marius ca prietenia este o treaba foarte periculoasa !“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu